Zuid Afrika dag 1 tm 3, door Puck - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van Jorn Bie - WaarBenJij.nu Zuid Afrika dag 1 tm 3, door Puck - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van Jorn Bie - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika dag 1 tm 3, door Puck

Door: Puck

Blijf op de hoogte en volg Jorn

20 Juli 2016 | Zuid-Afrika, South Africa

Hallo ik ben Puck en ik ga vertellen over vandaag maar eerst een klein stukje over dag 1 en 2
Dag 1 (17 juli): Eerst werden we vroeg wakker gemaakt en toen gingen we ons aankleden. Papa en mama waren al aangekleed maar toen gingen we even eten en tanden poetsen en toen was de taxi er al en het was geen auto maar een bus dus toen we er waren gingen we de koffers wegbrengen toen de koffers weg waren moesten we worden bekeken of we geen illegale spullen hadden dat was niet zo dus toen hebben we even rondgescharreld en toen gingen we naar de gate en toen belde we tante Tineke en daarna moesten we naar het vliegtuig en vlogen we toen we aankwamen werden we opgehaald en toen gingen we naar het eerste hotel en toen slapieslapie.
Dag 2 (18 juli): Weer werden we vroeg wakker gemaakt en toen gingen we weer eten en tanden poetsen toen inpakken en toen was de taxi van het hotel weer toen moesten we weer naar het vliegveld voor de huurauto, dat gingen papa en Roel doen want mama en ik gingen een kaart halen toen dat allemaal klaar was gingen we rijden papa zat opeens voor me en normaal is mama dat we moesten 4 uur rijden waarvan ik 2 uur heb geslapen namelijk 2 keer een halfuur en een keer een uur toen we er waren werden we ontvangen door de eigenaren en hondjes (dat waren er best veel) er was een zwembad dus Roel en ik gingen zwemmen alleen het water was iets van 7 graden!! Dus toen kregen Roel en ik 35 rand in euro’s 15 rand is 2 euro daarna gingen we eten en slapen.
Dag 3 (19 juli): vandaag minder vroeg op maar nog steeds vroeg! Tanden poetsen (omdat je zelf voor je eten moest zorgen) en daarna rijden we gingen 30 kilometer naar een héél goed pannenkoekenhuis toen we uitgegeten waren gingen we weer rijden en we gingen naar gods window en daarna weer rijden toen gingen we rijden naar Bourke`s Luck Potholes en daar waren heel veel aapies toen we daar klaar waren reden we in een keer door naar onze bestemming toen we er waren zag ik tijdens het rijden naar ons ‘’stukje’’ daar hebben we onze spullen gedaan en toen gingen we een beetje rondhangen.
Dieren gezien:
Paarden, koeien, zebra`s, olifanten en nog veel meer maar daar weet ik de naam niet van.
Groetjes uit Zuid Afrika, Puck.

  • 20 Juli 2016 - 15:24

    Nicolette Van Der Bie:

    Hoi puck en de rest van de familie.
    Zo te zien zijn jullie veilig aangekomen en hebben jullie het al naar jullie zin. Hier in Duitsland ook alles naar wens. Veel plezier en tot het volgende verslag.
    Groetjes van de 4 Bietjes
    ;]

  • 20 Juli 2016 - 18:52

    Cor En Willy Bakker:

    Hallo allemaal,

    Puck je hebt leuk geschreven.Goed dat je zo aan je tandjes denkt, vooral nu je er 2 mist. Wel genoeg tandenborstels bij je ?
    Was de olifant groot ? Als ze strepen hebben zijn hetb geen koeien maar zebra''s.
    Hoe was de game-drive ?
    Welterusten en morgen een goede reis naar Hazyview.

    Liefs

    Opa en Oma

  • 22 Juli 2016 - 00:23

    Tineke:

    Hallo rakkers, jullie avontuur is goed van start gegaan, lekker geslapen. En ik zag op de foto's dat jullie al heel veel dieren hebben gezien. Fijn he Puck dat je al direct echte leeuwen tegenkwam. En die olifant in de voortuin is ook te gek. ....... Ook grote voortuin, want in mijn tuin zou hij niet passen.
    Veel plezier, ik lees vanzelf het volgende verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, South Africa

Jorn

Actief sinds 11 Juli 2016
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 5608

Voorgaande reizen:

11 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Bietjes in Zuid Afrika 2016

Landen bezocht: